Log in
Da, sunt de acord cu Politica de confidentialitate.
Ai uitat parola? Click aici
Recuperare parola
Nici o problema, o sa-ti trimitem un link pe email pentru a modifica parola.
CONT NOU
Creeaza un cont nou pentru a face mai rapid o comanda.
Da, sunt de acord cu Politica de confidentialitate.
Ai deja cont? Log in aici
Super oferta
Doar in perioada 1 Iulie - 15 Iulie toate produsele noastre sunt la 10% reducere. Profita acum de oferta!
Cumpara
>
Log in
Register
Despre San marco Contact
Comenzi telefonice:
0241 585 888

Anunț Achiziție prestări servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care are nevoie Beneficiarul în cadrul programului de finanțare - Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Componenta C9. 


SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, Investiția I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat, Măsura 1. Schemă de minimis și schemă de ajutor de stat în contextul digitalizării IMM-urilor


10 APRILIE 2023
Beneficiar: PIZZA SAN MARCO S.R.L.
CUI: 16677943


Societatea intenționează să depună un proiect în cadrul apelului „Digitalizarea IMM-urilor – grant de până la 100.000 EUR/întreprindere”, finanțat prin PNRR, Componenta C9 – Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3 – Scheme de ajutor pentru sectorul privat, Măsura 1 – Schema de minimis și ajutor de stat pentru digitalizarea IMM-urilor.


Pentru pregătirea documentației proiectului, este necesară achiziția de servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice optime care să contribuie la creșterea gradului de digitalizare și productivitate a companiei.


Obiectul achiziției:
-Prestarea de servicii de consultanță/analiză pentru identificarea și descrierea soluțiilor tehnice ce vor fi incluse în proiectul de investiții aferent cererii de finanțare.
-Soluțiile identificate vor fi prezentate în documentația tehnică realizată de prestator.


Perioada de prestare a serviciilor: 
-Până la maxim termenul limită de depunere al proiectului.


Condiții contractuale
-Se va încheia Contract de prestări servicii.
-Facturarea se poate face în tranșe, dar tranșa finală va fi de minimum 80% din sumă și va fi plătită prin mecanism cerere de transfer cu plată efectuată în procent de 90% din finanțare, după semnarea contractului de finanțare.


Depunerea ofertelor: 
-Termen de transmitere ofertă: 25.04.2023
-Ofertantul va transmite oferta financiară la sediul social al societății situat în Jud. Constanţa, Municipiul Constanţa, Bulevardul I. C. Brătianu 48 sau pe adresa de mail: office@pizzasanmarco.ro